خاطرات کاغذی

زیگ و زاگ

خاطرات کاغذی

ببینید | بیل کوچولو

داستان این کارتون در سرزمینی به نام دشت سبز و در میان حیوانات می‌گذشت. محورموضوعات هم حفاظت از محیط زیست و جنگل،احترام،کمک،همدلی،کار گروهی و... بود.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۴۸
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 23

بیل کوچولو با نام اصلی «بلینکی بیل» هم بچه کوآلایی زبر و زرنگ و باهوش بود که البته شیطنت‌های خودش را داشت، همیشه او را با شلوار پیشبندی قرمز رنگ در جمع دوستانش و یا در فضای کلاس درس می‌دیدیم.

در میان اهالی دشت سبز انسان‌‌ها هم رفت وآمد داشتند و این موضوع در نظر حیوانات چندان خوشایند نبود چون آنها معتقد بودند هر وقت این موجود دو پا به دشت سبز پا می‌گذارد با خودش دردسر می‌آورد و... یادتان هست یکبار «آدمیزاد» سوژه کلاس درس علوم شده بود! معلمشان خانم زاغی از شاگردها پرسید:»عجیب ترین نکته در مورد آدم‌‌ها چیست؟» جواب شاگردها این بود:«آنها فکر می‌کنند از حیوانات باهوش ترند!» اما جواب اصلی از نظر معلمشان این بود که مهمترین ویژگی آدم ها،اختراعاتشان است.

«ماجراهای بلینکی بیل»، (با نام اصلی: The Adventure of Blinky Bill) یک انیمیشن استرالیایی بود که بین سال‌های 1995 تا 1993 بر اساس کتاب‌های “دوروتی وال» به کارگردانی»یورام دوراس» ساخته شد. این انیمیشن جوایز بسیاری کسب کرده است.

ببینید | بیل کوچولو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها